miercuri, 5 august 2015

Sa nu ma scapi....

Ajunsa intr-o lume care nu ma reprezinta deloc, care ma atragea si nu ma atragea , care-mi lasa semne de intrebare si "cum ar fii daca ?" speriata si singura , cu tine de mana tinandu-ma strans si protector, am vrut sa fug si sa plang, singura , departe de toti si toate. Sa ma intorc zambind si sa te iau de mana... Am fugit , m-am refugiat in valuri de vodka , seaca , combinata, fara gust , fara noima, fara scapare. Mi-am inghitit lacrimile de mii de ori, mi s-au uscat obrajii pe dinafara si mi s-au inundat pe dinauntru. M-am inecat si am inviat, m-ai salvat sau doar m-ai impins in apa neagra si murdara ? Mi-ai zis ca te-am distrus psihic, ca te-am umilit cu pivirea, te-am ingenuncheat , m-am uitat la tine si am plecat. Ce ciudat ! N-am scos niciun cuvant, dar ochii , ochii ti-au transmis tot ce gura nu a putut sa faca. Simt un gol in stomac si o senzatie de teama, ma simt ciudat ,si mai ciudat e ca te iubeam dar acum te iubesc enorm, puternic ,zgomotos, cu surle si trambite, cu seninatate si relaxare, te iubesc intr-un milion de feluri , nu-mi e de ajuns, vreau sa te iubesc intr-un miliard de locuri noi si gesturi tandre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu