duminică, 25 ianuarie 2015

De tine…

As fi preferat de o mie de ori sa fiu cu barbati pt care nu simt nimic de cat sa ma arunc intr o mare moarta, in tine si in sufletul tau gol si ros de atatea frustrari. Am vrut cu disperare sa ma eliberez de tine dar tot ce faceam ma aducea mai aproape . Cu fiecare greseala facuta si dezamgire primita in speranta de a uita de tine imi incarca sufletul si mai mult , ma golea de o goliciune pe care tu mi ai lasat-o , ma umplea de nervi si disperare si teama ca nimeni nu o sa mai fie ca tine. Te-am inghitit in sec de atatea ori si tot ce faceam era doar sa ma imbat din nou, cu iluzii, cu sperante, cu amintirile care nu vor sa moara, care persista si inteapa mai tare decat limba ta ascutita. Am crezut ca sunt slaba si fara tine nu o sa pot….ce naiva ! De tine m am vindecat cu greu, cu alte suflete, alte buze, alte trupuri, alte gandiri, alte gesturi, alt nume, cu ani …dar fara lacrimi, fara regrete, fara amintiri, fara durere. Am calcat tot ce am putut in picioare, am fost o nemernica. Iarta-ma , dar altfel nu puteam sa ma ridic, sa te privesc cu nesat de scarba , sa ti spun lucruri dureroase si adevarate, sa ti rad in fata , sa mi doresc sa fiu cu oricine altcineva in lumea asta, dar nu cu tine, sa mi doresc altfel, nu as fi putut…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu