luni, 31 august 2015

Sa nu ma faci sa plâng , sa nu ma faci sa sufăr , fa-mi orice , da-mi emoții , iubește/-ma, controlează -ma, domina-ma, fa-ma a ta pe veci ! Daca o sa mi faci cele doua , o sa te iubesc in draci , bolnav si obsesiv , cu lacrimi si durere , cu sete de foc , cu iubire si lacrimi de gheata . O sa mi torn whisky pe gât , încercând sa sting o sete de nestins ... O sa te beau in reprize , o sa te beau cand ma uit la filme, o sa rad si o sa te sirb de plăcere, o sa te beau in cluburi , repede si cu lacrimi in gât , o sa te dau Shot după Shot si o sa plâng Si o sa regret , o sa te beau la piscina , p sa ma răcorești, o sa te savurez , o sa re beau iarna, o sa mirosi a Scorțișoara , zăpada , brad, caldura si șemineu , a portocale si vise dulci , o sa te vizez in culori de instalație de Crăciun , o sa te beau ca pe aghiazma, pura si împăcată cu demonii mei , cu sfințenie si gânduri curate , o sa te beau si o sa ma îmbăt cu tine si o sa fiu perfect licida in același timp , o sa te beau pana o sa fii ultimul pahar pe care l beau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu