marți, 7 ianuarie 2014

10 ianuarie.

Acum 8 ani ne dam mana reciproc,facand schimb de nume, tu , cu gura mare si o bluza rosie cu buline la care iti asortasei o bentita la fel, reusisei sa mi captezi atentia. Am ajuns apoi sa fim colege de clasa,amice si apoi prietene , pe viata. Am ajuns sa impartim aceeasi bucatita de placinta cu ficatei,aceeasi cafea de la dozator, si cel mai important aceeasi tigara PALL MALL sau cu putin noroc KENT. Ne-am maturizat si imaturizat de cate ori a fost cazul, am plans si ne-am plans una la alta ,apoi am ras de cat de proaste suntem. Am suferit amandoua, ne-am certat amandoua, ne-am dat una in inexistenta pu.a a celeilalte, apoi ne-am "tras" placi in cap, am ras si ne-am imbratisat cu drag. Ca am ajuns colege de camera , Dumnezeu cu mila, chiar cu mila. Au fost doi ani sub acelasi acoperis , 24 din 24 alaturi de tine, multe lacrimi, cafele , tigari pe fereastra, urmarit de masini, spionaj, multe micuri-dejunuri facute din suflet, cola cherry si alcool fara numar. Au fost milioane de lucruri care ne-au facut viata frumoasa si noptile lungi si pline cu povestile noastre nemuritoare,diminetile noastre cu multa mahmureala si dureri de cap. Daca as putea as da timpul inapoi si te-as pupa dupa fiecare cearta a noastra , de drag, cu parere de rau ca nu mai am cu cine ma certa acum. Chiar daca esti acolo, chiar daca viata ta a luat o alta intorsatura, ai lasat multe aici, ai lasat o "Maria si Ion" fara o fata draguta cu aparat dentar, ai lasat gratarele fara organizatoare si fata care ne impaca mereu pe noi, pe cei doi razboinici, baiatul cu gatul plin de sange si fata cu obrazul desfigurat. Ai lasat 410 fara poze pe pereti, ai lasat un Bucuresti si o gramada de prieteni mai tristi, ai lasat amintirile tale frumoase unor necunoscuti ... Acelasi chip senin , vesel, si acelasi suflet iti doresc sa-l ai si la 100 de ani, nu doar la 23! LA MULTI ANI de fericire "iubita" mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu