miercuri, 6 noiembrie 2013

Cand lumea mea se impartea intre iubire si ura,intre extaz si depresie.Cand incepeam un nou inceput ,plin de un trecut din care inca nu iesisem...ai aparut tu... Am aparut eu,apoi ai aparut tu,apoi au aparut prietenii tai,prietenii mei,lumea ta,lumea mea.Ne-am intersectat reciproc si a parut ca profitam de fiecare moment cu noi.Te-am lasat sa ma iei de mana si sa ma las condusa de tine,te-am lasat sa faci tot ce vrei din mine ca sa pot face eu tot ce vreau din tine. Mi-ai facut zilele si noptile frumoase,mi-ai construit cele mai minunate dimineti,m-am trezit inconjurata cu tine si am adormit la loc. Mi-am facut cuib pe mana ta si pe pieptul tau ,era singurul loc unde puteam adormi linistita. M-am inconjurat prea mult de tine,de tot ce tine de tine,si am perdut multe ce tineau de mine.Am ales sa te fac fericit,sa nu te vad niciodata trist,cu riscul de a ma transforma intr-un clovn ,si asta am facut.Te-am apreciat si nu te-am judecat nicio clipa pentru nimic,nu ti-am gasit defecte,nu ti -am creat defecte,nu am inventat defecte cand lucrurile nu au mai mers intre noi. Nu ai intelege si nu m-ai crede niciodata daca ti-as spune ca tu ai fost singurul.Cum ar fii putut sa fie altcineva cand eu traiam prin tine,cand miroaseam a tine ,cand sufeream dupa tine,cand te iubeam pe tine ? Zilele cu tine au inceput frumos si au devenit foarte frumoase,s-au transformat in zile urate si umilitoare.Mi-am dorit sa te urasc si mi-am impus sa-mi fie scarba de tine,si am reusit,si reuseam mereu ,pana cand reapareai si imi aminteai cat de drag imi esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu