vineri, 25 ianuarie 2013

Bumerang.

Vreau sa-ti fie dor de mine ca-n noptile alea in care mori de sete si nu ai apa.Sa te prajesti de dor si sa te stingi cu whisky sec .Sa plangi,sa tipi,sa regreti,sa te doara,sa ma vrei inapoi. Sa-ti amintesti mereu ca o parte din tine ai lasat- o la mine din prima clipa in care am intrat in viata ta,din prima clipa in care ai vazut ca eu sunt eu,si tu de asta ai nevoie.Sa te imbeti cu mirosul din esarfa mea pana cand o sa –ti amorteasca creierii,pana cand o sa ajungi sa o imparfumezi singur . As vrea sa las timpul sa treaca ,doar ca sa ne fie dor si mai mult,as vrea sa ne conservam nu sa ne pierdem sentimentele ,sa ne creem ziduri ,pe care doar noi le putem sparge,ziduri de disperare,teama si dorinta aia infocata de a iubi… Te pierzi in bratele lor,si eu ma pierd in bratele altora,ne zambim cu satisfactie ,si ne dorim mai mult.Am ajuns sa ne creem jocuri proprii inconstiente doar ca sa prelungim iubirea asta,sa ne adapam gelozia ,sa ne intoarcem mereu unul in bratele celuilalt cu o caldura si mai mare.Cu fiecare minut pe care-l petrecm impreuna,cu fiecare lucru nesemnificativ pe care-l facem ,ne construim o lume a noastra,amintiri comune si inca o memorie in plus de uitat. Ma distrugi ,si ma reconstruiesti,ma faci fericita si apoi trista..Esti ca un boomerang,de fapt amandoi suntem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu