sâmbătă, 29 decembrie 2012

Il vad...

Il vad peste tot.... E in camera mea,fuge sa ma prinda.Ma zgarie si ma musca cu brutalitate ,doar sunt numai pt el.Il vad pe geam isi curata masina de zapada.Pacat,pt ca a inceput sa ninga iar.E la usa,asteapta sa-i deschid si-mi pune fata cu "ma primesti?".Il vad in club,in toate cluburile.Ma tine in brate ,ma mangaie pe par si-mi spune ca sunt seducatoare.Il ascult prin versurile tuturor melodiilor noastre.E omniprezent de absent ce e.Il vad in patul meu,asteapta sa ma ia in brate si sa nu-mi mai dea drumul.Asteapta sa ne certam pe locul de la margine.Il vad pe strada ,il vad cum ma ia de mana si merge inaintea mea ,pt ca eu am tocuri si nu pot sa merg atat de repede.Il vad cum ma asteapta in fata blocului nervos pt ca "de data asta nu mai intarzii!" s-a lasat cu alte 20 de minute de asteptare.Il vad cum e nervos si vrea sa plece ,dar nu pleaca ,niciodata nu pleaca .Il vad in baie cum isi face freza cu fixativul meu care miroase frumos,cu fixativul meu ca al lui.Il vad la jogging cum se milogeste de mine sa ma misc mai repede.Il vad cum ma tine timid de mana si abia asteapta sa-mi spuna ce a facut in ultimul timp.Il vad in camera lui cum devoreaza toata mancarea pe care o prinde.Dar cel mai mult il vad in sufletul meu....acolo e mereu ,acolo e tot ce tine de el.Imi lipsec banalitatile astea,dar cel mai mult imi lipseste cu adevarat el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu