luni, 26 noiembrie 2012

Tu n-o sa ramai!

As fii ramas cu el daca imi facea inima sa bata mai tare. As fii ramas cu el daca muream de nerabdare sa-l vad. As fii ramas cu el daca simteam ca-i singurul. Dar nu e nimic diferit,nu e special,e la fel si totusi nu-i la fel. As ramane cu el pt ca-i dorit de multe fete. As ramane cu el pt ca e frumos,cel mai frumos,pt ca are ochi frumos si zambet cald,dar privire perversa si ganduri ascunse. As ramane cu el doar ca sa nu fiu singura,sa ma asculte .Dar nu pot pt ca el vorbeste si eu ascult. As ramane cu el pt ca are multe povesti pe care inca nu mi le-a spus. As ramane cu el pt ca mai avem noi multe povesti de scris. As ramane cu el doar sa mai invat tactici noi de falsitate si minciune iscusite. Si totusi... Nu o sa raman cu el din 100 de motive. Din orgoliu,ambitie,eu mai presus de el. Pt ca ma raneste ,pt ca nu-i suficient sa-mi spuna cat de mult ma iubeste ,pt ca nu-i suficient sa-mi spuna cat sunt de frumoasa,cat de frumoasa ma vede el,pt ca nu-i suficient sa ma adore dimineata ,cand seara m-a ignorat.Nu-i suficient sa ma stranga in brate ,sa-mi sfasie pielea sa-mi rupa oasele doar ca sa-mi spuna cat de dor i-a fost,daca pe strada mana lui nu a incalzit-o pe a mea. Dar tu n-o sa ramai ,pt ca deja ai plecat,pt ca n-ai ajuns niciodata si pt ca eu nu te-am primit niciodata. Tu n-o sa ramai pt ca ai multe drumuri noi de urmat,pt ca eu n-o sa te opresc,pt ca eu nu m-am intors niciodata de pe drumul meu. Te las ca sa ma las pe mine! Aleg orgoliul,din nou,si din nou nu-mi pare rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu