vineri, 8 februarie 2013

El ma impinge sa fac lucruri la care am renuntat.El ma impinge sa calc stramb.El ma raneste,el ma insala,el ma minte.Eu tac,ascult,aprob,zambesc fals ,inchid ochii,ii deschid,il privesc,il dau afara din viata mea,il reprimesc,plang,iert,il iubesc. Desi el calca stramb ,ar trebui sa ma motiveze pe mine sa fiu cea onesta pana la final,fata de mine in primul rand,abia mai apoi fata de el.M-am saturat sa inghit si sa halesc umilinte pe paine.Azi o sa revin,azi o sa fiu din nou vechea eu.Nu o sa-mi pese,nu o sa privesc in urma lui.O sa merg drept ,pe un drum stramb. O sa ma gandesc cat de mult se joaca cu mine ,o sa-l detest ,dupa care o sa plang de dorul lui.O sa fie o pauza buna,cea mai buna de pana acum,o sa-mi hranesc orgoliul si lui o sa-i intaresc convingerile.Daca ma crede vinovata ,macar sa fiu.Gandesc prost si nu sunt lucida la ora asta.Sunt ametita de oboseala,de examene,de prea mult stres,dar cel mai mult de el. Il vreau incontinuu,si innebunesc de gelozie.I-am aratat cat de mult imi pasa,acum o sa-l bag in ceata si am sa-i dovedesc exact contrariul .O sa-l fac sa-si puna semne de intrebare ,cum am facut si eu.Sa aiba capul incurcat de ganduri si eu sa exist in fiecare.Vreau sa vad orgoliul lui cat de departe o sa mearga .Mai departe decat ceea ce simte ? O sa ma asez pe o banca ,la 2 metri distanta de el, o sa-l privesc si atat.O sa las fulgii de nea sa cada pe parul meu,pe buzele mele,o sa-i las sa-mi sarute fiecare parte a fetei.Si pe ei trebuie sa fie gelos... Nu vreau sa ma mai atinga,nu vreau sa-i mai port semnele.Vreau doar sa se termine.E o iubire bolnava ,cu doi oameni perfect sanatosi.Vreau doar sa ma eliberez,desi stiu ca nu o sa o pot face...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu