joi, 31 martie 2011

Mereu EL

Intr-o zi am deschis un caiet cu coperti albastre si pagini rosii,si am inceput sa scriem.Eu am adaugat simaptie si tu ai adaugat noutate,impreuna am adaugat nebunie si distractie.Am tot scris in el cu fiecare zi ,sau moment petrecut impreuna.
Multe file sunt scrise,altele nu,altele asteapta sa fie scrise,am intors sau rupt pagini,dar niciodata nu am inchis caietul.Si mereu am adaugat cate ceva nou,uneori tu indiferenta,uneori eu nepasare,alteori tu dorinta ,eu curiozitate ,si iarasi am mai umplut cateva foi.
....paginile pe care nu le-am scris au ramas acolo goale,dar intre timp tu ti-ai scis in caietul tau personal ,si eu in al meu,mereu am scris cate ceva.
Si apoi te-am vazut,si te-am avut si tu la fel,caci doar tu ma poti avea.
Dupa nebunie,nou,curiozitate,distractie,teama,vise,am adaugat iubire ,tu ai adaugat ce ai vrut tu ...inca sunt curioasa sa stiu ce ai adaugat tu!
Si intr-o zi o sa inchidem caietul asta,si or sa ramana pagini scrise si nescrise intr-un caiet cu desene vesele!
Tu o sa pastrezi caietul si eu o sa pastrez tot ce-mi aminteste de tine.Imi e teama sa o spun,nu am mai spus-o niciodata din suflet ,si nu am mai simtit asta,dar ce pot sa mai fac acum,TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu