joi, 28 octombrie 2010

R.......

E tarziu,noapte si frig.
Iti duc dorul!
Ma enervezi si nici macar nu pot sa te vad!
Mi-ai distrus si seara asta,ca pe multe altele de fapt.
Te ador!
Oscilez intre diverse stari.
Ma simt rau!
Tu ma faci sa ma simt rau,ma faci sa plang,sa rad ,sa ma simt un suflet viu.
Ma distrugi treptat.
Dar gata!De azi nu o sa te mai consider iubitul meu,ci mai degraba o otrava,din care ma hranesc in fiecare zi,putin cate putin mereu.
Si iti spun ca te ador,apoi ca te detesc.
Uneori ma plictisesti,alteori ma faci sa vibrez.
Si vreau sa existe altcineva,vreau sa te dau la o parte din viata mea...
Si incerc ,gasesc,dar nu pot,de fapt nu mai pot.
Nu vreau!
Nu vreau sa te impart,sa ma imparti cu nimeni.
Esti al meu,vreau sa ramai asa!
Sa te strag in brate....stii?mi-a fost dor de vocea ta!
...in ficare zi imi lipseste o parte din tine
Vreau sa dorm !
Nu ti-am zis "noapte buna"
Si nici nu o sa o fac.
Ma dor prea tare toate lucrurile astea pe care tu le faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu