vineri, 4 decembrie 2009

Leapsa...

1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai sti cati ani ai?
~Varsta mea variaza in functie de starea de spirit.Azi sunt fericita!

2. Ce e mai rau sa esuezi sau sa nu incerci?
~sa esuez incercand,cu satisfactia ca am castigat ceva...
mereu castig ceva,chiar si atunci cand nu se vede!


3. Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac?
~pentru ca suntem nevoiti...
-pt ca viata ne cere asta...
-pt a nu suferi noi,persoane dragi..
-pt ca exista un milion de motive...

4. Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogata ai fi?
~suficient cat sa zambesc,sa stiu ca si maine o sa fie o noua zi!

5. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult sa il vezi schimbat la oameni?
~rautatea si mentalitatea!

6. Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici?
~fac absolut tot ce imi trece prin cap,tot ce ador,tot ce urasc,tot ce iubesc,tot ce sunt nevoita,tot ce-mi doresc!Zbor!

7. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
~lucurile care trebuie,care sunt necesare.Eu nu fac cum trebuie fac vreau si uneori gresesc,apoi regret,gresesc,regret s.a.m.d..dar eu fac cum cred!

8. Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi ala?
~o sa intalnesti multe pe parcusrsul anilor,doar profita de fiecare etapa a vietii tale asa cum trebuie!


9. Ce-ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit?
~o tipa inteligenta care pe deasupra sa fie si fericita!:)

10. Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte?
~amintirile vin si pleaca,pleca si revin ,vin si pleaca!
vreau lucruri noi!:D


11.Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? ce o face atat de speciala?
~imi e dor de sentimentul de inocenta.atat!

12. Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum?
~si c fac acum?!stau pe net...probabil ca nu:))

13. Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul desi toti te sfatuiau sa nu incerci?
i~n fiecare zi,si nu-mi pare rau de absolut nimic din tot ce am facut pana acum!

14. Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste?
.~.....imi e dor!
orgoliul-el ma opreste!


15. Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti?
~castig si pierd cu zambetul pe buze!
vreau sa mor fara regrete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu